Monday, March 7, 2011

Terakhir Kali



sayu , sedih , menitis air mata , kali terkahir berkhidmat untuk Mash Cafe . kenapa sekejap saje mase berlalu wahai masa? mengapa aku rindu nak amek order customer yang gila , yang bengong , yang mnx bende yang x ade dalam menu , yang cantik , yang handsome ( wewwwiiitt) yang baek :) yang jahat , yang slumber . terbayang wajah2 mereka terutama wajah abang sengkuang dengan abang gigi .huahua . da x dapat la den tengok gigi die lagi bile die tergelak . tersipu2 malu die . haha

tadi aku salam mak cik 2 mahu je aku pelok die , mane x nye , aku da anggap die macam ibu aku . selalu sangat aku tersasul tersalah panggil die ibu . die pon gelak je. x de la lagi aku dengar suara pak cik 2 pagi2 tanye barang ape yang da abis . bila da x ade nie kenapa la aku terkenang2 tempat 2. biarlah , rezeki aku da x ade di situ lagi . penderitaan kau pon da tamat wahai nana .

di situ lah tempat kau belajar care menghormati orang , erti kesabaran , erti kesusahan , erti sebenar dunia tanpa duit!


dan kepada para customer yang kenal aku 2 ( ade ke ? ade la . abang botak 2 . abang sengkuang , acik mala , abang zali waffle . hehe ) jangan sedih ok . hahahha ( padahal engkau yang sedih an . )

p/s : bila da tiada depan mata baru kite sedar die sangat berharga .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...