Saturday, March 19, 2011

Shopping time :)

helo para pembaca yang saya hormati sekalian :) terima kasih kerana mengunjungi blog saya sekali lagi . jasa anda amat di hargai . HEHE . ok la, semalam 19/3/2011 saya pergi ke KL . ok , this is first time kitaorg redah jerrr KL 2. serius kitaorg x tau jalan g KL nie . kitaorg naek train then turun dekat KL Sentral .

di dalam train . tengok iqa excited. hehe

ok , then kitaorg naik teksi pergi ke Sogo . tapi saya rase driver teksi 2 kencing kitaorg la. ape la. melayu sama melayu pon nak maen tipu2 , ok , kitaorg ade 5 org . tp adek iqa kan kecik , so x kn la. x bley kot nak masok . die mnx tambah harga. saya time 2 da panas nie. ase nak lempang je muke die. BODOH! ok , then sampai Sogo , pergi ke toilet la dulu. HEHE . naik je atas. OMG !! gila saya macam nie . rase nak rembat je semua baju2 kat c2. then xarik punye carik , saya decide nak beli dress . banyak la dress yang saya beli , ade yg saya bayar , ade yg ibu bayar . x tau la kenapa sekarang saya lagi suke pakai dress :)
perut pon da lapar , moh kite poii makan . waahh , g makan kat Nandos. first time makan nandos, cian an . HEHE. tipu honestly saya x suke nandos, x minat .!! .

 Sogo :)


ibu saya :)


iqa comel sedap ek makan nandos , pas 2 ko suh aku belanje McD pulak ek. 



bersama angah . angah , jangan lupe bayar 50 inggit aku . HAHA


Girl's day out. HAHA

lepas 2 , kitaorg pergi ke Gulatis membeli kain untuk raya . perggghh , penat pulak. HEHE . .then round2 pasar malam dekat belakang 2. giler nengok nye kak limah oii. ... jaln jalan jalan jalan dan jalan . itu je la kitaorg buat . tired giler.... 


posing di Gulatis , seronok dapat kain baju raya. hehe



 dress pertama 


dress kedua 


dress ketiga

kasut. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...