Wednesday, March 9, 2011

KPP :) alhamdulillah

Assalamualaikum semua ? anda sihat ? saya x sihat la . x abes2 g toilet tau x . daripada semalam . da la ari nie ade KPP . Allah saje yang tahu mcm mane rase sebab risau x dapat pergi or terberak pulak dalam kelas ke. HAHA. tapi alhamdulillah x ade ape2 yang berlaku :)

ok , macam biase . Pak Cik Idris jemput saya pukul 8 lebih macam 2 . and macam biase tercongok sowg2 da x ade keje snap picture sendiri . HUAHUA . da la eden mengantok .


tengok nie . muke marah + mengantok . 


peace awak :) miss u MH :)

MH :)

ok , then bile die da sampai . naek kereta ya allah . laju nyooooo . nak tercabut segala2 nye .kalah alex yoong . masuk race monang aku rase ekau nie cik ooiiii . x po la . janji tudung aku x tercabut sebab aku x pakai pin pon . maen lilit2 . HAHA . da sampai kelas nie , ya allah ,, ramai nye oirang . tp 1 haram jadah pon aku x kenal . sedih2 . macam pendatang tanpa izin . aku dok ade sebelah cina nie. eeeeiiii geramnye . asik berbunyi je fon die . pas 2 berborak . aku da la nak fokus nie . ceh ceh . macam bagus . HAHA . x ade la. t bile die berborak mesti penceramah 2 akan attack aku tok jawab semua soalan2 die . dan memang tepat sekali .. BOOM! .aku kene jawab . malu i . HEHE . and now aku ngh tunggu nak exam je . semoga berjaya kan :)


buku teks saya . kene bace semua . tolong :)


yang di conteng semase kelas . 


sijil saya . terima kasih :)

p/s :doakan saya berjaya ok kawan2 . kejayaan adalah segalanye :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...