Thursday, March 3, 2011

Happy Birthday Cik Siti Nurul Ashikin





korang kenal die ? kenal x? sape kenal berdiri cepat . die nie sahabat , teman , kawan yang aku sayangi . kitaorg da kawan almost 4 years . start form 2 aku 1 kelas ngn die sampai la form 5. so mmg la sayang . dulu first time aku kenal die aku x suke dengan die . menyampah . HAHA . nie semua sebab si adida 2 la cakap yang die x suke si ekin nie. so aku pon terikot2 la x suke . g 1 die nie mulut x reti dok diam . bercakap je . da la aku dok depan die time from 2 . tapi lame2 , kitaorang jd kawan tau


comel x kami ? cute an ? saya adek die . die kakak saya sebab die lahir bulan 3. hehe


so lame2 aku jadi rapat dengn die n family die pon semua aku kenal . HEHE . sebab rupe2nye die nie kire ade la jugak ikatan kekeluargaan dengn aku . seronok :) oke, ekin seorang yang brutal , agak x boley duduk diam , agak pendek cikit. HEHE . n die banyak persamaan dengan aku . aku pernha jugak beberapa kali gaduh dengan die . tp sekejap je. g 1 die nie slalu back up aku . that's why la aku sayang die. HEHE . die slalu tolong aku n aku selalu tolong die . HUAHUA . itulah gune bersahabat kan . die x poyo n die mudah mesra dengan orang berbanding aku . aku susah skit. HUHU .

oke ekin , semoga kau berjaya dalam hidup , jangan pandang rendah pada diri sendiri lagi , ape yang kite ade x semua orang ade pade diri mereka . kite pon ade kelebihan and keistimewaan sendiri . HAPPY BIRTHDAY !!!




1 comment:

syafiq shaull said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...