Friday, March 18, 2011

Semoga Berjaya


Ya Allah Ya Tuhanku , Kau kurniakanlah aku serta sahabat-sahabat aku yang lain , yang sama memperjuangkan SPM ini . berikanlah kami result yang akan membahagiakan ibu bapa kami , sahabat handai serta sekalian manusia di muka bumi ini . Amin .

memang aku takot sangat nak pergi amek result nanti . bagus ke? cemerlang ke? yeaa, itu yang selalu bermain di kotak fikiran aku nie. aku x nak kisah PMR dulu berulang balik . aku x nak kecewakan ibu aku yang telah banyak berkorban . aku lihat susah payah die membesarkan kami 4 beradik tanpa sokongan ayah kami yang telah pergi buat selamanye 4 tahun yang lalu . tapi ibu pernah cakap dengan aku yang die tahu di mana tahap kemampuan akademik aku nie . sebab aku bukan macam adik2 aku yang lain , mereka pandai , cerdik . tp aku x . aku malas sikit nak belajar berbanding mereka . x pe la . kalau x ade aku , diaorang pon boley bagi harta dan kebahagiaan kepada ibuku . sebab 2 aku x pernah kedekut dengan adik2 aku . pantang ade duit . aku mesti akan belanje diaorang , sebab aku sayangkan diaorang . Semoga Allah sahaja yang membalas jasa mereka . jika ditakdirkan aku akan berjaya , aku x akan pernah lupe akan azam aku waktu dahulu , nak tahu ape??

aku teringin membina sebuah tempat kebajikan untuk anak2 yatim dan untuk2 bayi yang telah di buang . doakan impian aku nie berjaya :)

p/s : hati yang suci sukar di lihat , tapi muka yang suci ade di mana2 . kita tahu ke hati muka yang suci itu macam mane ? sekian , terima kasih :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...