Tuesday, March 1, 2011

Tabah dan Sabar

dalam dunia nie , macam2 kerenah manusia kita jumpe kan . manusia yang x reti bersyukur , sombong dan bla bla bla. ok , aku nak cakap bukan nak meninggi diri walaupun aku tinggi la jugak . HUAHUA. aku memang akan sabar whatever orang buat kat aku . aku akan tabah mengharungi liku-liku ini . cehh! ayat kau . nak tangkap maut je . entahlah . macam2 orang kutuk aku , cakap ape2 pasal aku , aku tetap susah nak melawan . orang x wat bodoh pasal perasaan aku , aku tetap cool . wat xtau je macam x ade ape2 yang berlaku . tapi dalam ati nie , Tuhan saje yang tahu . bagai di toreh2 , pas 2 di simbah pulak dengan asid . perrrghh! sakit sangat kau tau ! . kadang2 kenapa orang wat x tau je ek ngn perasaan aku . perlu ke aku cakap ngn die mcm nie . "you hurt me " . x payah la . sendiri buat sendiri pikir perasaan orang . hidup nie bukan kite senang2 je nak down kan orang . kadang2 aku x ade semangat nak hidup . kenapa dekat dunia perlu ade semua nie ? kenapa Tuhan x beri aku kekuatan untuk melawan ape saje yang orang buat dekat aku . yang aku boley buat hanyalah menangis sorang2 macam orang mati laki . orang nak kite jage perasaan die , maruah die , tapi perasaan kite ? maruah kite ? mane nak letak kan ? dalam longkang ke? ha? entahlah . just aku boleh bersabar je dengan orang2 di sekeliling aku . sebab ape? sebab aku sayangkan mereka . aku x nak hilang mereka . itu saja .....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...