Saturday, June 29, 2013

KAWAN SEPERJUANGAN

assalamualikum wahai pembaca kak ton :)








maaflah sebab dah jarang tulis blog ni sebab aku dah masuk semestar baru, serious macam x percaya je yang aku dah semestar 5. another step to the final, yeeaaaahhhh! i can't wait to the final step. Semakin hari semakin mencabar kehidupan sebagai seorang student ni, assignment, practical task memang memberikan aku kekuatan mental dan fizikal, cehhhh! menyampah dengan ayat skema ni. kihkih :D

aku sangat bersyukur sebab dekat sini, aku di kelilingi dengan orang-orang yang baik, bertanggungjawab dan sentiasa memberikan aku nasihat, dan harapan untuk terus berjaya. Walaupun kami di sini sering kali berselisih faham, bergaduh tapi kami semua tetap berkawan sebab kami tahu kami amat memerlukan antara 1 sama lain untuk mendapatkan Diploma dan berjaya ke peringkat seterusnya sebagai pelajar. InsyaAllah.

Dulu dalam kelas aku kami seramai 24 orang macam 2, tapi akhirnya, hanya 19 je yang dapat di selamatkan dalam Kelas DHK 5 C kini. aku harap 19 ini akan kekal dan x ada lagi yang akan tercicir lagi. harap-harap begitulah. Sejujurnya, aku sayangkan semua kawan-kawan aku di dunia ini, tak kiralah dari zaman aku di lahirkan, zaman tadika, zaman sekolah rendah, zaman sekolah menengah dan hingga kini, terima kasih menjadi kawan saya.

yang selalu menjadi kawan sehingga kini thank you to ekin, nabila, afiq, zai dan semua budak kelas 5 melur dulu, serious aku rindu korang semua !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...