Tuesday, January 4, 2011

Telah bertemu semula password .



al kisah .. toyaiibb !!

kalau korang nak tahu . aku da lame ade blog ini . tp aku mlz nak update selame bape tahun nth dan aku da lpe password. HAHA
dan sebab ape aku wat come back belog nie ( ceh ceh , bapak poyo kau ) :

1.ade desas desus mengatakan aku buta it . helo sorry ckit ok mak cik2 and pak cik2 sekalian , gua nie da lame berkecimpung dlm belog membelog nie sedari form 3 or 4 x silap saya ok!

2 . atas desakan orang ramai yang menyuruh saya berbelog . gua cakap gua x ade belog , tp da lame ade beb . HEHE .

3. nie paling gua sedih . adek2 gua semua da ade belog beb .
silap2 ari bulan nenek gua pon ade belog kot t..

ok la 2 . nie sahaja sebagai permulaan bagi belog gua !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...