Sunday, January 9, 2011

KAWAN


sahabat , mengapa kau pergi
tinggal aku sendiri
kau tahu ku x sanggup
sahabat , ingatlah
kau selalu
jadi yang terbaik
walau kau x di sini lagi

lagu nie penuh dengan makna untuk aku dan hubungan aku ngna member yang aku sayang!
aku ade seorang kawan baik bagi aku
tapi gua dah gadoh dengan die
die suke touching ngan gua
kadang2 gua jadi serba salah
yessss!
memang gua sayang sangat dengan die
sebab die always ade time gua susah n senang
memang die sahabat sejati gua
tapi sejajk gadoh ari 2
gua rasa da tawar ati nak jadi kawan baik
memang kitaorang kawan
tapi gua takot gua or die akan kecewakan ati kawan masing2
sebab gua sayang die giler beb!
sebabb 2 gua x nak kecewa an ati orang yang gua sayang
ape yang gua dapat?
ape kepuasannya?
tell me !

kau selalu wat gua gelak sampai nak terputus urat kentut gua
kau jugak selalu dengar problem gua
dari dalam luar sampai la ke dalam2
gua tahu gua boley percayakan kau
sebab 2 gua x kisah cerita problem gua walaupon ia memalukan gua.
sebab ape beb ?
sebab gua PERCAYA dan SAYANG kau
sharing is loving . ( ceh ceh )
but now, (speaking london lak ekau )
cam ne gua nak kembalikan kepercayaan gua kat kau?
can i?
can you?
can we?
( nie bukan can i help you dekat era.fm ok ! )
but jauh di sudut hatiku ,
gua masih sayang kan kau sebagai SAHABAT !!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...