Monday, January 24, 2011

MH :)

hello everyone yg baca blog SHAHIZATUL AINAH nie . ( ade ke orang nak baca blog kau beb ?? )
ade kan je la ok . HEHE . ok . da banyak agaknya kot entry aku , and tp 1 pon x ade pasal buah ati pengarang jantung SUPER DUPER den nie . MOHD HAIRIE :)

awak adalh semangat saya . yes !

die adalah MOHD HAIRIE B HARUN . 8/8/1990 ( cantik kau date kau lahir . pandai kau pilih tarikh . HEHE ) . very very caring ! itu yg aku suke . die sangat sayang kan aku ( ke kau je yang terlebih perasan nana ) . die agak2 kuat jealous , sebab ape? sebab dulu die pernah tinggal kan aku n die cakap die rase ape yg die buat dulu x betol . and sebab 2 la die sangat2 care dengan aku . THANK YOU dear .

dan aku pon teramat sayangkan die . yes ! memang sangat2 . dulu aku x sayangkan die . aku terima die sebab aku nak lari dari someone yang x abis2 kacau aku . dan sejak itu aku cube dan cube dan cube untuk sayang die macam dulu . tp hati aku x terbuka pon untuk die . memang la ade sikit perasaan sayang tu . tp x mcm mase first time aku sayang kan die . aku takot nk sayang die sebab aku takot die akan pergi tinggalkan aku dan aku yang MERANA ! aku x suke !

tp sejak aku sakit , aku tngok die caring sangat dengan aku . hati aku terbuke untuk sayang die malah sayng lebih dari dulu sejak aku masok hospital and kene operation . aku di sahkan ade ketumbuhan die ovari aku . dalam perut . dan die dtg mase aku nak operation . die sempat jmpe aku . die tnggu aku sampai aku abis operation dan die tido SEREMBAN sebab nak tunggu aku . kau tau ape rase hati aku . aku rase nak je menangis . tapi aku cool beb ! HAHA . aku dpt rasekan yg die betol2 syg an aku . die bukan mcm dulu lg . dan sejak 2 aku akan sayang kan die . aku harap ALLAH S.W.T panjangkan jodoh kami berdua .

P/S : korang semua tolong doakan kami kekal hingga akhir hayat boley . sebab i need him . die je yg faham aku . terima kasih korang semua :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...