Wednesday, January 19, 2011

NUR HAZWANI AMIR HAMZAH .

die adalah kaka sedara gua yang paling gua sayang dan gua rindu. gua x akan pernah melupakan seorang insan yang begitu baik dekat gua , adik2 gua . and the whole family love you along wani !
yes! itulah yang aku pgl die ALONG ! sebab aku x boley ade kakak .

tapi 2 semua hanya tinggal memori . kau tahu ? aku rindu giler dengan die . actually , sampai hari nie aku still x dpt terima yang die da xade . die da pergi tinggalkan kami semua. yea, aku tau aku kene terima. tapi bila aku teringat dekat die . air mata nie x boley tahan . sebab die pergi dengan tiba-tiba .

die meninggal sebab demam denggi maybe . entahlah . sampai sekarang aku x tahu sebab ape dan kenapa.dan 1 lagi . aku x bley tengok husband die . ABANG ADAM. if aku tengok die tiba2 je aku sebak . baru je 10 bulan kawen . tapi along wani meninggal . kau tahu .
aku selalu mimpikan die .sebab die selalu dalam hati aku . time aku nak amek PMR ari 2 , aku x bley fokus
along meninggal 1 week before PMR ! kau tahu macam mane hatri aku . lepas balek dari kebumi 2 , sepanjang
perjalanan aku menangis sampai la seremban .SERI KEMBANGAN sampai SEREMBAN !
sebab ape aku sedih , sebab last aku jumpe die , die dtg sekejap je kt rumah aku . aku x dpt nak borak2
dengan die . x dpt nak gelak2 dengan die .

along , i miss you ok !

3 comments:

al bam-bam said...

selalu jer tringat kat arwah along...everytime tgk wedding pic angah,mesti igt kat dia sebab dia nak sgt dtg wedding tu tp tak sempat....

AL-FATIHAH....

Nana / Shazy said...

2 la , baju die beli nak pkai g wedding kak ngah pon die x sempat pakai . kesian sangat

hajar afiqah saharani said...

al-fatihah...slalu teringat kat along..=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...