Tuesday, September 6, 2011

Notinhg


dlm dunia nie terlalu banyak suka dan duka kan ... dan aku ase dalam idup aku banyak kekecewaan yang datang , kenapa ? entah la,siapa aku untuk persoalkan setipa dugaan yang Allah S.W.T bagi, aku terima sahaja ketentuannya,walaupun hati aku terluka macam mana pun

aku kecewa dengan hidup aku , dengan orang sekeliling aku , dengan diri aku , terlalu kecewa , kenapa aku x mampu nak lawan semua 2? bila Allah nak berikan aku kekuatan 2 , aku akan tunggu ...

susah untuk aku bangkit dari semua kekecewaan 2 , ssh sangat ,sebab aku x kuat , orang tengok aku happy saje, tapi semua x tau ape aku rasa, susah untuk aku luahkan , aku tunggu saat benda nie akan berakhir , tapi bila?? bila aku dapat semua 2? sebab da terlalu lama aku pendam , walaupun telah aku luahkan tapi x pernah berjaya , aku da buntu nak cari jalan penyelesaian nya , aku da cuba sedaya upaya , tapi x pernah berjaya , ape lagi yang perlu aku buat ?? hati aku sakit sangat2 , sampai mimpi. betapa aku benci semua ini . please , end this story

1 comment:

azad said...

perasaan dan hati itu dua perkataan yang berbeza, tapi adakah ia sama? hati ada dua, dimana hati kecil dan hati besar. Ingatlah bahawa hati besar itu 100% dikawal oleh nafsu yang hanya 20% sahaja ke arah kebaikan dan juga dikawal oleh syaitan nir rajim. Hati kecil ini Allah jadikan sebagai pelindung terakhir kepada jasad dan diri tuannya. Berhubung dengan Allah juga melalui hati kecil. Maka, berselawatlah kamu kepadaNya, dan jangan tunduk kepada hati besar itu. Maka sesungguhnya, sucikan hati dari kotor dan jaganya dari digelapkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...