Friday, February 18, 2011

Good Bye


Mash cafe , Mash Cafe , Mash Cafe .
selamat tinggal dunia perkerjaan , kini aku akan kembali mengganggur ( betol x ejaan nie ? bese la da lame x g skola ) . petang tadi , 19 / 2 / 2010 . aku telah memohon untuk berhenti kerja dan menamatkan perkhidmatan ku di Mash Cafe . da berapa ari aku fikir an pasal hal nie ., betol ke tindakan aku nie ? tapi sumpah sedih . aku tahu aku sorang je yang sedih an an . tapi , aku sayangkan kerje nie . walaupun sekejap je . aku dapat pengalaman yang sangat berguna , dan ramai yang da kenal aku . huahua . maybe hujung bulan nie aku akan berhenti . ade sesiapa nak keje ? contact aku . huahua

wahai pekerjaan , kau sangat aku sayangi . aku pergi kerna terpaksa . selamat tinggal .

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...