Thursday, January 12, 2012

1001 cerita

hye pembaca blog ini.ada ke yang membaca?? HAHA. ade la,saya tahu siapa orang nyeeee. suke smackdown! haha.ok lari topik. da lama x mengupdate belog nie an an. rindu x??HAHA. x ade benda pon yg nak di kongsikan ngan awak awak awak. da 3 weeks masuk semestar 2. ok result ari 2 just dpt 3.33 sahaja.gembira tapi ade sedikit kecewa. sebab saya nak 3.50 ke atas. x pe la. da rezeki :) and sekarang da masuk kitchen. sumpah first day memang penat. sampai nak tercabut kaki nieeeee! da la ari2 balik kene kejar anjing.dapatkah anda bayangkan?? HAHA. and sekarang di poli lecturer front office sy panggil hana tajima ! HAHA . sebab aku sorang je over shadow kottttt.lilit sane sini. ok. that's my style. so far lecturer aku semua ok belaka nyah! first time masuk kitchen sumpah takut. sebab lectr nye garang la nmpaknya.tp last2 , perggh! kelakar jugak.aku tengok die mesti teringat mak aku.issssk, payah nie.homesick.hehe. then saya belajar mathematics in food! yes, aku da lame bekukan otak belajar math.thank you sebab ade kan balik. excited!!!!!! mathematic is my life.HAHA. tp perbelanjaan hidup boros jugak . hehe :) aku harapkan sangat untuk semestar 2 ini aku akan dapat pointer yg lebih baik . chaiyok! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...