Monday, April 11, 2011

I wanna lose my weight



helo everybody yang cute.ok sekarang aku ade problem , aku nak turunkan berat badan aku , semenjak abis skola , berat aku naek dengan mendadaknye from 56 to 62 . wow!! abis la. how my body? am i fat? ok , sekarang aku tengah kawal nafsu pemakanan aku . aku dapat rase banyak baju aku yang agak2 sudah mengecik dan aku semakin membesar. errmm , korang semua doakan la aku supaya berjaya mengurangkan berat badan ini . now,aku da jarang makan nasi , bukan jarang but memang x sentuh langsung . HAHA . tapi sangap beb ngn nasi la, ase macam x best je kalau x makan nasi . kene pulak ngan sambal belacan ke, sambal   tempoyak ke.. peerrggghhhhh! cair woooo. HAHA . but seperti biase , cool beb . HEHE . adakah saya berjaya menurunkan berat badan saya? insyallah , same2 kite nantikan . and if you all ade cadangan laen . sila lah berkongsi same2 yea :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...