Monday, May 27, 2013

DO YOU MISS ME?

Assalamualaikumwarahmatuallahhowabarokatu, hello semua wahai my dearest pembaca di luar sana, serious, aku dh terlalu lalu lalu lalu lama meninggalkan dunia blogging, tapi aku x pernah tinggalkan dunia facebooking!! muaahahahha :P
Maaf wahai dear semua, sejak masuk ke alam student IPT nie serious hidup aku berubah dari kecil terus membesar tanpa henti, gua x tipu beb, tolong lah percaya gua :( 

Aku kini seperti mempunyai anak seramai 11 orang, cehhhhhhh, boley buat pasukan bola gitu kannnn. hahahha. x ade la teruk mana, cuma agak berisa dari 50 plus plus sehingga ke 60 plus plus, ehhhhh, cam ne 2, gua dh try nk kurus beb, tapi , alamak aiiii, nafsu makan membuak buak buak buak buak sampai nak termuntah haaaa. tapi x pe, untung ade orang saya, ( membayangkan muka si dia sebentar,harap jealous =_=) ceeiiit, menyampah mak! 

okey okey okey! attention ladies and gentlemen, father mother gentlemen ( amik ayat PSY sebentar, maaf acik PSY nnti sila claim duit nuffnang kat saya okey sambil berjoget gangnam style ) 
harap maaf, gambar ini hanya nak meraih rating tinggi untuk blog saya, sila lah like
Aku hanya nak say Hello kepada semua para rakyat Malaysia di luar sana, apa khabar orang kampung? apo kono eh jang? sihat ko? dah makan ko? amacam kerja? study? cuti? makwe pakwe? family? abang ipar? akak ipar? biras? besan besen semua? musuh? ehhh , tak tak, jangan ada musuh antara kita okey kerana kita adalah 1 Malaysia, papa Najib kata ape? 1 Malaysia okey semua! sayangi Malaysia , hindari aedes!!
i love my papa najib 3>

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...